ایده و خلاقیت

متن تبلیغ آرایشگاه مردانه {۳ ایده جذاب برای جذب مشتری}

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

وجود آرایشگاه‌های متعدد مردانه در سطح، برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی نیاز دارید تا زا ایده‌های خلاقانه و جذاب برای تبلیغات آرایشگاه مردانه خود استفاده کنید. معمولا آقایان ترجیح می‌دهند به آرایشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود مراجعه کنند.

با وجود آرایشگاه‌های متعدد مردانه در سطح، برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی نیاز دارید تا زا ایده‌های خلاقانه و جذاب برای تبلیغات آرایشگاه مردانه خود استفاده کنید. معمولا آقایان ترجیح می‌دهند به آرایشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود مراجعه کنند. ازاین‌رو شما می‌توانید از این موقعیت با استفاده از تبلیغات پیامکی محلی بهره ببرید. در ادامه ۳ ایده کاربردی برای نگارش متن تبلیغ آرایشگاه مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین ۱۴ نمونه متن تبلیغاتی جذاب را ارائه خواهیم داد. ازاین‌رو اگر به‌دنبال جذب مشتریان بیشتر با استفاده از تکنیک‌های تبلیغاتی هستید، مطالعه ادامه مقاله پیش‌رو را از دست ندهید.

۱. با شروع جذاب مخاطب متن تبلیغ آرایشگاه مردانه را به دام بیندازید

عنوان جذاب مهم‌ترین بخشی است که باعث می‌شود مخاطبان شما به خواندن ادامه متن یا تیزر تبلیغاتی آرایشگاه مردانه ترغیب شوند. از آنجایی‌که مخاطبان معمولا زمان آنچنانی برای مطالعه یک تبلیغ نمی‌گذارند؛ بهتر است در همان شروع متن تبلیغات آرایشگاه مردانه پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های خود را با عباراتی تاثیرگذار مانند لوکس، حرفه‌ای یا منحصربه‌فرد به مخاطبانتان ارائه دهید. در اینجا تعدادی از نمونه متن‌های تبلیغاتی آرایشگاه مردانه با عنوان جذاب را جمع‌آوری کرده‌ایم:

  1. تجربه‌ای جدید و متفاوت از اصلاح مو مردانه با ۱۰ درصد تخفیف اولین حضور
  2. آیا می‌خواهید با استایل مو جدید خود در هر جمعی بدرخشید؟
  3. با خدمات حرفه‌ای آرایشگاه مردانه … همیشه موهای خوش استایل داشته باش
  4. کوتاهی حرفه‌ای مو در آرایشگاه لوکس مردانه …. با خدمات منحصربه‌فرد
  5. حفظ سلامت پوست و مو خود را به دست پرسنل حرفه ای آرایشگاه مردانه … بسپارید
  6. ۲۰ درصد تخفیف در همه لاین‌های آرایشگاه مردانه … برای تابستان استایل متفاوت بساز

آمارها نشان می‌دهد حدود ۸۵ درصد از مشتریان، ارسال پیام کوتاه را سریع‌ترین راه برای دسترسی به خود، می‌دانند. ازاین‌رو استفاده از خدمات متعدد اس ام اس مارکتینگ و پنل پیامکی مانند اجرای تبلیغ هدفمند و تحلیل رفتار مشتری برای ارسال متن تبلیغات آرایشگاه مردانه، باعث افزایش چشمگیر درآمد آرایشگاه شما در مقایسه با سایر رقبا خواهد شد.

۲. توضیح خدمات ارائه شده؛ یکی از نکات مهم در متن تبلیغات آرایشگاه مردانه

چه خدماتی در آرایشگاه مردانه خود ارائه می‌دهید؟ شما باید در متن تبلیغاتی آرایشگاه مردانه خود، همه این خدمات متنوعی که ارائه می‌دهید را به‌طورمختصر و مفید به مشتریان بالقوه بیان کنید. همچنین ویژگی‌های خاص سالن آرایشگاه مردانه خود را به مخاطب نشان دهید. در این بخش برخی از مثال‌های توضیح و ارائه خدمات در متن تبلیغ آرایشگاه‌های مردانه ارائه کرده‌ایم:

  1. سالن تخصصی آرایشگاه مردانه … ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای اصلاح صورت و ریش، اصلاح و کوتاهی مو
  2. کوتاهی مو و اصلاح ریش با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا در آرایشگاه مردانه ….
  3. آرایشگاه مردانه … خدمات کامل کوتاهی مو، اصلاح صورت، رنگ مو، ماساژ سر و صورت را با مجرب‌ترین پرسنل و بهترین محصولات ارائه می‌دهد
  4. جدیدترین تکنیک‌های کوتاهی و استایل مو به سبک کلاسیک یا مدرن فقط در آرایشگاه مردانه…

معمولا آقایان ترجیح می‌دهند به آرایشگاه‌هایی در همان محل زندگی یا کار خود بروند. به همین علت ارسال پیامک در محدوده به تفکیک شغل و سن افراد، یک اقدام هوشمندانه برای دسترسی به مخاطبان هدف شما خواهد بود. اینگونه متن تبلیغاتی خود را به‌شکل هدفمند به افرادی که در نزدیکی محل آرایشگاه شما هستند، به‌راحتی ارسال خواهید کرد و نرخ تبدیل تبلیغ خود را بالاتر خواهید برد.

۳. دعوت به اقدام؛ اصلی‌ترین تکنیک در نگارش متن تبلیغاتی آرایشگاه مردانه

پس از نوشتن یک متن تبلیغ آرایشگاه مردانه استاندارد، باید در انتهای متن خود، مخاطب را به‌منظور مراجعه به آرایشگاه، دعوت کنید. این کار را با افعال قوی و مستقیم مانند «همین الان تماس بگیرید»، «همین حالا وقت بگیرید» یا «همین امروز به آرایشگاه سر بزنید» انجام دهید. همچنین با ارائه تخفیف‌های ویژه و نگارش عباراتی نظیر «تعداد محدود» یا «فقط تا آخر هفته فرصت دارید» در مخاطب حس فوریت را القا کنید. در این بخش می‌توانید چند نمونه متن تبلیغاتی آرایشگاه مردانه با تاکید بر انجام اقدام را مشاهده کنید:

  1. لاین ویژه خدمات برای آقا داماد‌های عزیز. بهره‌منده از تخفیف‌های فصل فقط تا آخر همین هفته. همین حالا تماس بگیرید. شماره تماس:...
  2. جشنواره پاییزی آرایشگاه مردانه …. برای بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه ۱۵ درصدی روی همه لاین‌های خدماتی آرایشگاه تا همین امشب امشب وقت دارید. تعداد محدود. شماره تماس رزرو
  3. با در دست داشتن این پیامک به آرایشگاه مردانه … بیایید تا از تخفیف ۲۰ درصدی ویژه خود بهره‌مند شوید. فرصت اندک است. همین حالا به آرایشگاه مراجعه کنید. آدرس آرایشگاه:..
  4. ۱۵ درصد تخفیف ویژه اصلاح مو و صورت فقط برای تولد خودت. امیر عزیز تولدت مبارک. همین امروز تماس بگیر تا از تخفیف ویژه تولدت بهره‌مند بشی. فقط تا امشب وقت داری. یادت نره. شماره تماس آرایشگاه:...

به‌طورکلی فرقی نمی‌کند که تیزر تبلیغاتی آرایشگاه مردانه تولید یا متن تبلیغات نگارش می‌کنید؛ استفاده از تکنیک دعوت به اقدام در پایان هر نوع تبلیغی یکی از اصول مهم دنیای بازاریابی است که باید رعایت شود. همچنین حتما در پایان دعوت به اقدام، آدرس آرایشگاه مردانه، شماره تماس خود یا لینک اینستاگرامتان را قرار دهید؛ زیرا باید به مخاطب کمک کنید که به‌راحتی به مقصد موردنظر شما دسترسی داشته باشد.

با بازاریابی پیامکی، تبلیغات آرایشگاه مردانه خود را هدفمند ارسال کنید

در این مقاله به بررسی ۳ ایده کاربردی و ۱۴ نمونه متن تبلیغات آرایشگاه مردانه، برای جذب مشتریان جدید بیشتر و حفظ مشتریان قدیمی، پرداختیم. استفاده از عنوان جذاب، توضیح خدمات و تکنیک دعوت به اقدام در آخر متن تبلیغاتی آرایشگاه و سالن مردانه خود، نرخ تبدیل آن را بسیار افزایش خواهید داد. از طرفی برای داشتن تبلیغات موثر، فقط نگارش متن تبلیغاتی جذاب کافی نیست؛ شما باید از کانال‌های تبلیغاتی پربازده نیز برای ارسال هدفمند متن تبلیغ‌ حرفه‌ای آرایشگاه مردانه خود استفاده کنید.

یکی از کاربردی‌ترین کانال‌های تبلیغاتی و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن‌ها، اس ام اس مارکتینگ و پنل پیامکی است. در بازاریابی پیامکی با استفاده تفکیک مخاطبان خود براساس جنسیت، سن، شغل و محل زندگی، دقیقا به مخاطب هدف خود، با پیامک انبوه دسترسی پیدا خواهید کرد. با این کار هم هزینه‌های خود را مدیریت می‌کنید و هم با خدمات چندمنظوره مانند پشتیبانی، باشگاه مشتریان و اطلاع‌رسانی، مشتریان وفادارتری خواهید داشت.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله